Світова література та художня культура.Сайт Черняєвої Н.В.
Четвер, 21.11.2024, 14:15
Вітаю Вас Гість | RSSГоловна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
КАТЕГОРІІ
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ [5]
...
Плэйкаст - мир творчестваBlock content
ЛІЧІЛЬНИКИ
bigmir)net TOP 100 Flag Counter
МИНИ-ЧАТ
ОК
Головна » Статті » Інноваційні форми і методи » ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Технологія інтерактивного уроку

     

Технологія  інтерактивного уроку

 

1.Мотивація

Мета цього етапу-сфокусувати увагу учнів на проблемі й викликати інтерес до обговорюваної теми,мотивувати їхню пізнавальну діяльність. При йомами навчання можуть бути: обговорення малюнка і читання діалогу на початку параграфа,виконання відповідного завдання за підручником або постановка цікавого запитання за темою уроку,цитата,коротка  жвава історія,розминка та ін. Займає не більш як 5% часу уроку.

2.Повідомлення очікуваних навчальних результатів

Мета: забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності,тобто того,чого вони повинні досягти в результаті уроку і чого від них очікує вчитель. Часом буває доцільно залучити до визначення очікуваних результатів усіх учнів.(Приблизно 5% часу)

   На початку уроку потрібно:

v  назвати тему уроку або пропонувати комусь із учнів прочитати її;

v  якщо назва теми уроку містить нові слова або проблемні питання,звернути увагу на це учнів;

v  запропонувати комусь із учнів оголосити очікувані результати за вашим списком на дошці,зробленим заздалегідь;

v  нагадати учням,що наприкінці уроку ви перевірятимете,як вони засвоїли матеріал. Якщо це важливо,слід пояснити,у який спосіб ви будете оцінювати їхні досягнення в балах.

 

3.Надання необхідної інформації

               Лише за допомогою співпраці можна підготувати до соціальної гармонії і співпраці

                        Селестен Френе

Мета:дати учням достатньо інформації для виконання практичних завдань .Це може бути коротке пояснення (3-5 хв.); читання тексту параграфа,перевірка домашнього завдання.Нагадаємо,що в 5- ому класі є обовязковим читання тексту учнями вголос,застосування прийому коментованого читання,читання ланцюжком або за ролями тощо. Ознайомлення з інформацією не самоціль.Зміст курсу поступово поглиблюється й ускладнюється,отже, основні поняття учні опрацьовують не раз. На це під час опрацювання окремого питання  параграфа витрачається не більше 5-6 хв. Загалом на опанування нової для учнів інформації відводиться приблизно 20% часу.

4.Інтерактивні  та інші вправи-основна частина заняття

Мета:засвоєння й застосування знань,умінь,навичок відповідно до очікуваних результатів уроку.

Послідовність роботи така:

v  Інструктування.Учитель роповідає про мету вправи або порядок виконання завдання,правила,послідовність дій і кількість часу на виконання;запитує,чи все зрозуміло.

v  Якщо передбачено підручником, відбувається обєднання в пари чи групи і розподіл ролей.

v  Виконання завдання. Учитель виступає тут як організатор,помічник,ведучий дискусії,намагаючись надати учням якнайбільше можливостей для самостійної роботи і навчання в співпраці один з одним.

v  Презентація та обговорення результатів виконання вправи чи завдання.

Ця частина уроку займає,як правило,близько 50% його часу.

 

5.Підбиття підсумків ,оцінювання результатів уроку

Мета:рефлексія,усвідомлення зробленого на уроці,чи досягнуто поставленої мети,як можна застосувати отримані на уроці знання в повсякденному житті. Підбивати підсумки бажано у формі запитань. Крім передбачених підручником,учням можна пропонувати запитання:що нового дізналися? Яких навичок набули? Як це може прислужитися в житті?

    Крім того .можна поставити запитання щодо проведення самого уроку:що було вдалим? Що не сподобалося?Що потрібно змінити в майбутньому?Важливо,щоб самі учні(учасники) змогли сформулювати відповіді на ці запитання. Для підбиття підсумків бажано залишати до 10-20% часу.


Джерела:

За матеріалами педагогічних видань

Категорія: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ | Додав: Natalja30 (08.01.2013)
Переглядів: 1912 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СТАТИСТИКА
Яндекс.Метрика Block content
КАЛЕНДАРЬ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
форма входа
ОСВІТА
Block content
...

«Методичний портал»